Ik kwam bij Renske via een aanbeveling, omdat ik op zoek was naar begeleiding rondom regulatie van mijn cyclus i.c.m. hormonen. Waar de volgende stap in het medische traject heel drastisch en onomkeerbaar was, ben ik met Renske mijn lichaamsbehoefte en hormonen ingedoken.
In augustus 2025 gestart, hebben we mijn traject afgesloten in mei 2026 en kan ik zeggen dat ál mijn klachten zijn verholpen.
Ik ben Renske zo dankbaar en de artsen staan ook versteld.
Haar persoonlijke aanpak, gecombineerd met alle kennis en ervaring die zij heeft, zijn voor mij life changing geweest. Los daarvan is Renske een onwijs lief en fijn mens. Ze kijkt veel breder dan mijn initiële vraag en helpt me keer op keer weer verder op weg.